dimecres, 7 de novembre del 2012

Construcció de rebellugues!

En motiu de la celebració, el proper divendres 9 de novembre, del Dia Internacional de la Rebelluga els alumnes de 1r i 2n d'ESO del nostre institut han construït barallugues de tota mena: de fusta, de cartró, de plàstic, de paper, de metall, de llauna, amb elements de la natura com ara nous, castanyes, pinyes...













En aquesta presentació veureu la creativitat del nostre alumnat.
Animeu-vos a fer la vostra rebelluga i a fer-la girar!!!!
A més, per a celebrar aquest Dia de la Rebelluga i que el puguem recordar tot l'any, el company Albert Bonet ens ha pintat amb esprais una fantàstica rebelluga al pati del centre.


 

 
La “rebelluga” tenista
  1. Vaig agafar una pilota de tennis i la vaig foradar amb un barrina.
  2. Després vaig agafar un bolígraf i el vaig desmuntar.
  3. Vaig agafar la punta del bolígraf i la vaig posar a la punta de la barrina per clavar-ho dintre.
  4. A l’altre extrem vaig agafar un cap de llapis i el vagi empegar
  5. Amb cinta aïllant de color verd vaig cobrir-ho de ratlles.
  6. Després vaig pintar-la amb esprais i la vaig deixar eixugar.
Laia Hernández 

Primer de tot, agafem una llauna de refresci llimem lo cul de la llauna. Quan ho has llimat agafem un ganivet i en uns tenalles ho dobleguem cap a dintre per a que no ens tallem. Amb un cargol ho fiquem en un tap de plàstic per a que no es mogui quan la féssim rodar. Quan has fet tot això es fica la silicona i es deixa assecar 2 o 3 hores.
Alba Luelmo

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada