dimarts, 3 de desembre del 2013

Pilotes amb material reciclat


Amb les pilotes fetes per vosaltres amb material reciclat iniciem les activitats del 2n trimestre. Recordo que és obligat presentar l’explicació dels jocs o activitats esportives que anem fent dins el termini que s’indica al bloc, i requisit indispensable per a puntuar la part conceptual.

·         Qui no presenti aquestes descripcions serà valorat com exercici NO presentat
·         La reincidència i acumulació de 3 fitxes no presentades serà motiu de falta.

Us animo ja, a partir d’aquest moment, a modificar el vostre hàbit de treball i a ser més constants a la feina. Endavant!!!



Per a fer la pilota amb material reciclat vaig agafar paper de cuina, paper d’alumini i cinta aïllant de color negre. Primer vaig agafar el paper de cuina i vaig fer com una bola, damunt vaig ficar paper d’alumini i per a que no es desfés vaig ficar-li cinta aïllant.
Arnau Serrano 

La meva pilota l‘he fet amb uns quants folis blancs, després he agafat alumini i ho he embolicat i finalment vaig agafar cinta verda i groga per decora-ho.
Iveta Straukaite  

Material: paper de diari
               trossos de roba
               cola
               plàstic de cuina
               tisores
El paper de diari li donem forma de bola. Folrem aquesta bola amb plàstic de cuina donant-li forma rodona. Tallem la roba a trossets i els anem enganxant un a un mirant que no quedin dos trossets iguals un al costat de l’altre. Cal posar-hi força cola perquè no es desenganxi.
Pol Candela

Per a fer la pilota vaig agafar tres papers de diari i els vaig embolicar en forma de bola, seguidament ho vaig enganxar amb cinta adhesiva. Després vaig agafar un mitjó i vaig col·locar  la bola a dins, i ho vaig tallar de tal manera que la bola quedés coberta pel dibuix del mitjó. I per últim vaig cosir les parts obertes del mitjó. Cal dir que el mitjó era vell.
Maria Monté

La Pilota d’Arròs: he agafat una bosseta de plàstic petita, dins la bosseta de plàstic he posat arròs, després he girat moltes vegades la bossa, i després, he posat a sobre el globus tallant la punteta dels globus.
Queren Segura

Fa uns dies vam haver de fer unes pilotes amb materials reciclats. Hi havia idees molt originals com: embolicar mitjons vells, embolicar amb paper de plata una bola de paper de cuina... Després amb aquestes pilotes vam fer una sèrie de jocs.
Ruth Ranis

Data límit: 10/12/2013

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada